VW polo 1.6 tdi cr 105km
Witam posiadam problem z vw polo 1.6 tdi cr 105km 2011r. w samochodzie padla turbina wymieniona zostala na regenerowana. Samochod posiada wielkiego mula do 2tys obrotow na kazdym biegu, przed wymiana turbiny efekt byl taki sam. Zostal usuniety dpf wraz z egr, niestety efekt dalej taki sam. Podmienialem czujnik n75 sensor map i przeplywomierz. Sprawdzane byly wtryski i sa sprawne. Nie mam juz pomyslu co jeszcze mozna sprawdzic. DZiekuje za pomoc
Przechodnia 14, Węgrów
Zrobić logi dynamiczne, sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie paliwa
Śródmieście, Wałbrzych
Zrobic diagnostykę dobrym sprzetem diagnostycznym np.PDL5500.Kody muszą być opisane po polsku, oraz mozliwosc obserwacji danych bieżacych .Zwrócić uwage jak rosnie i do ilu cisnienie doładowania turbiny i na kolektorze dolotowym.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.