POWRÓT

Vw Lupo 1999 1.0 MPI

Witam mam pytanie dotyczące VW Lupo 1.0 MPI BENZYNA+LPG. Samochód po odpaleniu na benzynie chodzi normalnie przez jakieś 5/10 sekund po czym dusi się strzela w dolot uniemożliwia to jazde. Jest nieco lepiej na rozgrzanym silniku lecz słychać częste wypadanie zapłonów. Na gazie jest duzo lepiej, czasem szarpie poniżej 3000 obrotów. Przewody ,swiece ,cewka nowa. Pompa wraz z koszykiem wymieniona filtr paliwa również, czujnik położenia wału i wałka, regulator cisnienia paliwa również, filtr oraz regulator były zardzewiałe. Rozrząd ustawiony dobrze. Teraz czekam aż mechanik naprawi sonde lambda ponieważ ma urwane kable i mechanik mówił ze jej wykres stoi w miejscu na zbyt ubogiej. Jakieś pomysły co moze go boleć, mysle jeszcze nad wyczyszczeniem wtryskiwaczy skoro byla rdza na regulatorze. Dziękuję za uwage i licze na odpowiedź

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat