Volvo v50 2005 rok
Witam. Nie dawno kupiłem volvo v50 2005 r
Silnik to 2.0 hdi 136 ps. Przy wyższej prędkości lub wyższych obrotach samochód przechodzi w tryb awaryjny. Po podpięciu pod komputer wyskoczyło pare błędów związanych z dpf’em, mianowicie błąd modułu dozowania dodatku.
Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem.
Śródmieście, Wałbrzych
Prawdopodobnie jest problem z małą iloscią płynu EOLYS na tylnej belce.Sprawdic i ew,dolać .Mała ilosc bedzie generowała błedy Dpf.NBalezy uzupełn ienie potwierdzić przypisaniem komputerem diagnostycznym.Wygląda ze jest tez duze obciązenie sadzą Dpf,gdyz przy duzej predkosci przechodzi w tryb awaryjny co swiadczy o duzym cisnieniu wewnątrz.Sprobować wypalic komputerem diagnostycznym[procedura wypalania]
Przechodnia 14, Węgrów
Albo to co Andrzej mówi albo... błędy DPFu jedna sprawa a zacinająca się geometria turbo to druga.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.