Audi a4 b6 1.9 tdi 2002 rok
W swoim audi a4 b6 1.9 tdi 130 km byłem w pewnym warszacie i mechanik podpiął go pod komputer i powiedział, że jeden wtrysk nie domaga. Było to miesiąc temu i od tego czasu zauważyłem, że tylna rejestracja jest mocno zakopcona a spalanie przy bardzo spokojnej 90 km/h 6 bieg sam kierowca opony 225/45/17 nie moze zejsc ponizej 6 litrów, gdzie na roznych portalach czytam ze ludize maja takie spalanie przy 120km/h z bagażem. Dochodząć do sedna sprawy, chciałbym się dowiedzieć czy trzeba wymienić wtrysk na nowy, czy mozna wymienić tyko ten uszkodzony czy od razu wszystkie, oraz czy mozna go po prostu regenerowac i z jakim kosztem mniej wiecej moze sie wiazac naprawa tej usterki
Juszczyn 38, Środa Śląska
Witaj cena regeneracji na dobrych podzespołach zaczyna się od 600 zł. Warto zdemontować wtryski spac je do sprawdzenia oraz ocenić stan wiązki pompowrryskiwaczy oraz samych gniazd. Często wymianą samych uszczelnień daje bardzo dużo. Temat do dokładne sprawdzenia aby nie wygenerować nie potrzebnych kosztów.
Pozdrawiam Marcin
Strzegomska 180, Wrocław
Napewno trzeba zrobić diagnostyke. A sprawdzić najlepiej wszystkie wtryski, obejrzeć wałek rozrządu. Co do ceny regeneracji i całej roboty to już na miejscu w warsztacie.
Kowalska 107, Wrocław
Dzień dobry. Jeżeli jest stwierdzone że nie domaga jeden wtryskiwacz to
można go wymienić na używany o tej samej numeracji lub oddać go do regeneracji. Aby ocenić koszt naprawy to potrzebne jest trochę zagłębienie się
w ten problem bo okopcona tablica rejestracyjna i większe spalanie to nie musi być problem uszkodzonego wtryskiwacza.
ul. Bystrzycka 26, Wrocław
Wtryskiwacz mozna regenerowac. Cena z demontażem i montażem wtryskiwacza ok 1100 brutto. W układzie w tryskowy diesla to niestety fala, tak wiec po regeneracji jednego za jakis czas może byc kolejny do regeneracji
F. Philipsa 8, Piła
witam, okopcona tyna tablica i podwyższone spalanie może - choć nie musi wskazywać na problem z układem paliwowym - np lejący wtrysk , mechanik powiedział już też że 1 wtrysk nie domaga, mechanik mechanikowi nie równy - i nie wiem co było podpinane, ale zakładając że wszystko zostało wykonane zgodnie ze sztuką - to najlepiej byłoby wymontować wszystkie wtryski i profilaktycznie dać je do sprawdzenia na stole probierczym - tylko taka diagnoza daje 100% pewności, wtryski można regenerować lub wymienić, przy czym naprawie/wymianie podlegają tylko uszkodzone
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy dokładnie zdiagnozować wszystkie wtryskiwacze i wtedy podejmować decyzję - czy robić jeden czy wszystkie. Można je regenerować.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.