Nissan Almera N16 2005 1,5dci
Nissan Almera N16 2005 1,5dci
Kręcenie kierownicą bardzo ciężko, choć wyraźnie lżej niż na wyłączonym silniku(czyli wspomaganie coś tam działa). Podczas jazdy, po skręcie kierownicą nie ma tendencji do powrotu i trzeba ją "okręcać" do jazdy na wprost - jak przy nieustawionej zbieżności, ale zbieżność do samego kręcenia ma niewiele. W obie strony kręcenie powoduje ten sam problem. Maglownica? Pompa? Coś innego?
Wrzeciono 65/36, Warszawa
Jeśli na postoju po dodaniu gazu wspomagania wraca przy około 2000obr/min to pompa wspomagania.
Pozdrawiam,
Artur Kaźmierczuk
F. Philipsa 8, Piła
witam, niestety może to być zarówno pompa , jak i przekładnia , przez internet raczej nie da rady postawić pewnej diagnozy
Przechodnia 14, Węgrów
Dokładnie, jeśli podczas przyspieszania obrotów wspomaganie chodzi lżej to do naprawy jest maglownica lub pompa. Jeśli nie to niepoprawnie ustawiona jest geometria zawieszenia. O ile sama zbieżność do kręcenia kierownicą ma niewiele, o tyle kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąt pochylenia sworznia zwrotnicy już mają tu wpływ.
ul. Przyce 23, Warszawa
jesli chodzi o uklad kierwoniczy jest kilka elementów do sprawdzenia pierwyszy to górne mocowania amortyzotora , nastepnie luz w ukladzie przekladni kierwoniczej lub zupelny brak luzu , oczywiscie sprawdzamy stan pompy i jakosc plynu
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.