POWRÓT

Uszkodzenie w układzie kierowniczym

Nissan Almera N16 2005 1,5dci
Kręcenie kierownicą bardzo ciężko, choć wyraźnie lżej niż na wyłączonym silniku(czyli wspomaganie coś tam działa). Podczas jazdy, po skręcie kierownicą nie ma tendencji do powrotu i trzeba ją "okręcać" do jazdy na wprost - jak przy nieustawionej zbieżności, ale zbieżność do samego kręcenia ma niewiele. W obie strony kręcenie powoduje ten sam problem. Maglownica? Pompa? Coś innego?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Maxmoto Edyta Kaźmierczuk

Wrzeciono 65/36, Warszawa

Jeśli na postoju po dodaniu gazu wspomagania wraca przy około 2000obr/min to pompa wspomagania.

Pozdrawiam,
Artur Kaźmierczuk

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, niestety może to być zarówno pompa , jak i przekładnia , przez internet raczej nie da rady postawić pewnej diagnozy

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Dokładnie, jeśli podczas przyspieszania obrotów wspomaganie chodzi lżej to do naprawy jest maglownica lub pompa. Jeśli nie to niepoprawnie ustawiona jest geometria zawieszenia. O ile sama zbieżność do kręcenia kierownicą ma niewiele, o tyle kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąt pochylenia sworznia zwrotnicy już mają tu wpływ.

Carpex Serwis
UMÓW WIZYTĘ

ul. Przyce 23, Warszawa

jesli chodzi o uklad kierwoniczy jest kilka elementów do sprawdzenia pierwyszy to górne mocowania amortyzotora , nastepnie luz w ukladzie przekladni kierwoniczej lub zupelny brak luzu , oczywiscie sprawdzamy stan pompy i jakosc plynu


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat