Peugeot 508 2.0 BlueHDI 150KM 2016r
Witam.
W drodze powrotnej do domu(20km) pojawił mi się komunikat w stylu 2-ch kontrolek, które nie zgasły. Po dolaniu Adblue , kontrolki dalej się pojawiły.
1-sza to wyglądająca jak silnik- silnik nie funkcjonuję prawidłowo, 2-a UREA- usterka systemu oczyszczania spalin. Ikony nie gasną.
Po wykasowaniu błędów i przejechaniu około 15km, ponownie zapaliły się kontrolki.
Czy to tylko elektryka?? Czy jakaś grubsza awaria??
Aktualizacja 1
Kod błędu P20E800 -za niskie ciśnienie ...oprócz tego jest jest jeszcze numer i opis U121881 komunikacja CAN z centralką-bład komunikacji.
Auto jest już u mechanika, także czekam na diagnozę i wycenę naprawy.
Oprócz tych dwóch kontrolek auto normalnie odpala , moc jest.
Piękna 78, wjazd Armii Krajowej 62, Wrocław
Witamy, czy została sprawdzona sprawność filtra cząstek spalin zapełnienie, czujnik różnicy ciśnień? EGR? nieszczelność u kładzie tez może powodować takie symptomy.
Opolska 5a, Wrocław
WITAM
W tym modelu to standardowa usterka układu SCR , zapraszam na wycenę naprawy
Brochowska 8, Wrocław
Bez kodu błędu ciezko wnioskować. Może być wadliwy korek adblue, pompa w zbiorniku albo wtryskiwacz czy nawet problem z elektryka. Niestety nie jestem specjalistą od systemów koncernu psa. Bez numeru błędu to i tak można tylko wróżyć z fusów.
Śródmieście, Wałbrzych
Jakie kody i jaki opis,potrzebna interpretacja i znajomosc układu ad-blue.Samo skasowanie nie załatwia problemu .Potrzebny przegląd danych bieżących urządzen i układu ad-blue,komputerowo
F. Philipsa 8, Piła
witam , ten błąd jest związany z niskim ciśnieniem mocznika , i może być wynikiem uszkodzenia pompy podającej
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.