VW t4 1.9TD ABL
Kupiłem silnik po generalnym remoncie, przyszedł do mechanika na palecie.
Po 1000 km zmieniłem olej i wszystko śmigało jak należy. Przejechałem następne 1000 i w pewnym momencie silnik zgasł i wyprzedziło mnie koło pasowe od wału .
Okazało się że śruba jest urwana. Mechanicy wstawili starą śrubę i i stare koło. Facet od którego kupiłem silnik mówi że to ich wina bo albo za mocno dokręcili albo dali złą śrubę i że powinna być nowa. Mechanik mówi że to zmęczenie materiału i nie chce na siebie wziąć odpowiedzialności . Jak to jest z tą śrubą?
Rzemieślinków 11, Warszawa
Wszystko zależy jak Panowie ustaliliście czy robicie na nowych częściach czy używanych u mnie Pan podpisuje deklaracje ze wyraża Pan zgodę na nowe części i już nie trzeba kombinować a niestety klienci tak jak i warsztaty są różne niekiedy klijentow nie stać na nowe i każą wstawiać rzeczy z Odzysku i wtedy jest taki kłopot pozdrawiam
Warszawska 56, Łomianki
Dzień Dobry,
zgodnie z wytycznymi producenta pojazdu, śruba powinna być nowa.
pozdrawiam
ul. Kaliska 13, Warszawa
Zgodnie z dokumentacją śruba musi być nowa. Odpowiedzialność jest po stronie osoby montującej koło pasowe i śrubę.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.