POWRÓT

uciekły konie mechaniczne

na hamowni zmierzono mi 134 KM a fabrycznie było podobno 150 KM. Gdzie mogły uciec te konie? Linia przyspieszenia podobno wzorowa.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
CarrosClassicos

łąkowa 9, luboń

Różnice w mocy poszczególnych egzemplarzy do 10% nie są niczym dziwnym, a producenci zwykle nieco koloru ją rzeczywistośc w opisach aut.
Można poddać auto kompletnej diagnostyce, ale a mojej ocenie nie ma powoodu so obaw.

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Niestety, rzeczywistość nijak się ma do zapewnień producentów. Bardzo często moc deklarowana przez producenta, nie jest mocą rzeczywistą silnika. W ostatnim roku w jednym z magazynów motoryzacyjnych opisywana była ta sytuacja. Jest to niestety częste zjawisko. Podobna sytuacja miała również miejsce na naszym "domowym" wyścigowym pucharze kia picanto, gdzie każdy z silników zawodników miał różną moc na hamowni.

PIT STOP AUTOSERVICE Katarzyna Bucław

Zagórska, 159, Tarnowskie Góry

Witam. Proponuję w pierwszej kolejności sprawdzić wtryski. Często zapiekają się końcówki i objaw będzie jak w opisie.Drugi etap katalizator i DPF jeśli taki posiada.Pozdrawiam

Drtuning

Ordona 31, Kazuń Nowy

Proponowałbym na początek spradzić klapy wizowe w kolektorze ssącym. Jeszcze jedno nie zgadzam się z przedmowcami jeżeli w tych silnikach jest wszystko ok to na hamowni zawsze jest 150+

AUTO SERWIS SARNA

UL.WOJSKA POLSKIEGO 48A, ORZESZE

Pierwsza i najtańsza rzeczą jest wyczyszczenie egra i przeplywomierza powietrza. Pozdr


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat