POWRÓT

Toyota camry

Tylny zacisk hamulcowy prowadnica

Witam zauwazylem mały problemik, przy wymianie klockow z tylu otoz w jednym z zaciskow gorna prowadnica stoi sztywno jest zapieczona jak odchylam jarzmo by wyjac klocki to te jarzmo kreci sie na gwincie prowadnicy ktora stoi w zacisku sztywno i nie mozna go zdjac .Jak nasówam jarzmo na klocki to robi sie opor i ciasno bo gwint sie dokreca na maksa .Czy tak moze zostac czy to musi pracowac ? Nie zauwazylem by kola sie blokowaly lecz od dluzszego czasu podczas jazdy tyl jak jest slisko czesto plywa i dupa rzuca na boki na dziurach

Aktualizacja 1
Czyli moje problemy z hamulcami od dluzszego czasu moga byc przez zaPueczona prowadnice? Sa poprostu slabe a tylne tarcze widac ze nie pracuja bo maja rant szeroki

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Obie prowadnice muszą pracować, ponieważ taka jest zasada działania zacisku hamulcowego.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki

ul. Bokserska 9, Warszawa

Należy rozebrać i uruchomić prowadnicę

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, prowadnice zacisków muszą pracować , w przeciwnym wypadku prowadzi to do przedwczesnego zużycia klocków hamulcowych , uszkodzenia tarczy hamulcowej , zmniejszenia skuteczności hamowania


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika