Toyota camry
Witam zauwazylem mały problemik, przy wymianie klockow z tylu otoz w jednym z zaciskow gorna prowadnica stoi sztywno jest zapieczona jak odchylam jarzmo by wyjac klocki to te jarzmo kreci sie na gwincie prowadnicy ktora stoi w zacisku sztywno i nie mozna go zdjac .Jak nasówam jarzmo na klocki to robi sie opor i ciasno bo gwint sie dokreca na maksa .Czy tak moze zostac czy to musi pracowac ? Nie zauwazylem by kola sie blokowaly lecz od dluzszego czasu podczas jazdy tyl jak jest slisko czesto plywa i dupa rzuca na boki na dziurach
Aktualizacja 1
Czyli moje problemy z hamulcami od dluzszego czasu moga byc przez zaPueczona prowadnice? Sa poprostu slabe a tylne tarcze widac ze nie pracuja bo maja rant szeroki
Przechodnia 14, Węgrów
Obie prowadnice muszą pracować, ponieważ taka jest zasada działania zacisku hamulcowego.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy rozebrać i uruchomić prowadnicę
F. Philipsa 8, Piła
witam, prowadnice zacisków muszą pracować , w przeciwnym wypadku prowadzi to do przedwczesnego zużycia klocków hamulcowych , uszkodzenia tarczy hamulcowej , zmniejszenia skuteczności hamowania
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.