POWRÓT

Tylny zacisk hamulcowy prowadnica

Witam zauwazylem mały problemik, przy wymianie klockow z tylu otoz w jednym z zaciskow gorna prowadnica stoi sztywno jest zapieczona jak odchylam jarzmo by wyjac klocki to te jarzmo kreci sie na gwincie prowadnicy ktora stoi w zacisku sztywno i nie mozna go zdjac .Jak nasówam jarzmo na klocki to robi sie opor i ciasno bo gwint sie dokreca na maksa .Czy tak moze zostac czy to musi pracowac ? Nie zauwazylem by kola sie blokowaly lecz od dluzszego czasu podczas jazdy tyl jak jest slisko czesto plywa i dupa rzuca na boki na dziurach

Aktualizacja 1
Czyli moje problemy z hamulcami od dluzszego czasu moga byc przez zaPueczona prowadnice? Sa poprostu slabe a tylne tarcze widac ze nie pracuja bo maja rant szeroki

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Obie prowadnice muszą pracować, ponieważ taka jest zasada działania zacisku hamulcowego.

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Należy rozebrać i uruchomić prowadnicę

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, prowadnice zacisków muszą pracować , w przeciwnym wypadku prowadzi to do przedwczesnego zużycia klocków hamulcowych , uszkodzenia tarczy hamulcowej , zmniejszenia skuteczności hamowania


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat