POWRÓT

Tryb awaryjny szarpanie brak mocy, czujniki przepływu powietrza

Przy odpaleniu rano słychać nierówna pracę silnika obroty wskakują na 10k na jalowym biegu po to by po chwili zejsc do ok 700-800 (wtedy silnik chodzi juz płynnie).
Auto od 4 miesięcy miewało momenty spadku mocy, przy czym szarpal (pedalu gazu robil sie miekki, gaz do spodu a on udaje ze jest kangur) i praca silnika była nierówna. Zjezdzalam wtedy na pobocze i czekalam chwile, gasilam i pomagalo. Zdarzało się to raz na jakiś czas.. (co 2 tygodnie) komputer nie wykazywał żadnych błędów.
Na początku grudnia po raz pierwszy zapaliła się kontrolka od świec.. czujnik wpływu powietrza zostal wymieniony. Dwa tygodnie nawrot symptomów ale jakby lagodniejsze. I lampka znowu się zaswiecila. Ten sam błąd we wtorek bylam umówiona na zmianę 'air mass flow meter'. Jednak dzisiaj auto weszło na tryb awaryjny. Czy ktoś może mi dac jakaś wskazówkę co to może być? Zapowietrzenie? Trurbina? Mieszkam w UK i mechanicy metodą prób i błędów robią to auto.. Czytalam o symptomach dpf ale nie sądzę żeby to było to..

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Tir elektryk

J.S.Bacha, 22/310, Warszawa

Witam.
Jest Prawdopodobnie nieszczelnosc miedzy turbina a kolektorem dolotowym.
W Polsce tez naprawiaja auta metoda prob I bledow.
Pozdrawiam Krzysztof


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat