POWRÓT

tryb awaryjny antypolution fault, esr asr

Witam, auto bylo juz u 8 mechanikow i caly czas mam to samo a mianowicie swieci mi sie kontrolka od silnika i auto jest w trybie awaryjnym po odpaleniu auta wlacza sie komunikat antypoliution fault i esr asr not functioning, wchodzi na obroty 12 000 i nie reaguje na gaz po czym zaczyna sam gazowac i na koncu gasnie. Na diagnostyce wyskoczyl blad gazu cisnienia itd wymienilem pedal gazu, przeplywke powietrza, czujniki turbo wlacznie z termostatem itd. Wywalilem fap z wylaczeniem w kompie i nic za kazdym razem jezdzil 3 dni i na nowo to samo co moze byc jeszcze? Pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Należy podpiąć pod komputer i zrobić pożądną diagnostykę.Po opisie problem z układem zasilania paliwem i cisnieniem w układzie- pompa wtryskowa,regulator cisnienia,szyna paliwowa,czujnik cisnienia.Błedy z elektronki hamulców wystepują często jesli jest problem z układem sterowania silnikiem lub osprzętu.Potrzebny diagnosta z doswiadczeniem ,dobry sprzęt diag.i połączenie błędów z odpowiednimi urządzeniami w aucie[interpretacja]

Porównaj ofert OC.

Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Skoro auto było u 8 mechaników to proszę wypisać konkretne błędy z kalkulatorów a nie lakoniczne "pedał gazu, ciśnienia itp"


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat