POWRÓT

Audi Q7 3.0 tdi 2006 rak

Traci moc przy 140km /h

Auto traci moc powyżej 140km /h i zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych. Wymieniłem sterownik turbiny(nastawnik) jeden z wtrysków paliwa który ponoć łał i nic, ręce powoli opadają. Zostaje mi jeszcze czujnik ciśnienia w intercooler i katalizator, pomysły mi się kończą. No jest jeszcze sterownik silnika(komputer sterujący) ale nawet nie wiem gdzie go szukać w Audi Q7. Proszę o jakieś pomysły jeśli ktoś miał podobny przypadek.

Aktualizacja 1
Nastawnik nowy, został zkalibrowany z turbiną ale chyba nie do końca. Błędów brak DPF i katalizator czyste jak i cały wydech, interkulery i węże ok. Komputer ok bo był podłączony do innej Audi o takim samym silniku i nie było problemu. Teraz przy 160 km/h zapala się kontrolka świec po zwolnieniu gaśnie i jak by nie było problemu.
Albo przeładowywuje turbo albo odwrotnie. Wiem że w serwisie kalibrację przeprowadza się na dwóch komputerach. Chyba przyjdzie mi jechać do serwisu.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
D.P. AutoSerwis
Bartek | D.P. AutoSerwis

ul.Bierkowskiego 9, Kraków

Nastawnik turbiny nowy/uzywany? Zaprogramowany? Diagnostyka komuterowa powinna wszystko wyjasnic.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI