POWRÓT

terkot mimo wymiany rozrządu i wariatora

Witam. Wymieniony kompletny rozrząd, wraz z zmodyfikowanym wariatorem ( zmienne fazy rozrządu) ale nadal przy odpalaniu słychać terkot przez kilka sekund. Winny napinacz łańcucha nadal ? Olej 10w40. Po przejechaniu 2 tys km występuje to nadal i czasami na wolnych obrotach coś rezonuje w kabinie po stronie pasażera, od silnika ale po podniesieniu maski nic nie słychać. Jakieś pomysły? Pozdrawiam, Kuba

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTOMECHANIKA 24H POMOC DROGOWA  WULKANIZACJA mechanika

Dobiesławice 16, Kraków

a popychacze hydrauliczne są sprawne

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Wg zaleceń producenta silnik powinien być zalany olejem 5W30 spełniającym normę VW 504 00 lub 5W40 spełniającym normę VW 502 00. Nie musi to być przyczyną problemów, ale może.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat