Seat Toledo III 1.6BGU 2005
Coś przeskakuje przy maksymalnym skręcie kierownicy w lewo podczas postoju, w prawo to nie występuje, słychać też głuche sztuki podczas jazdy po nierównościach. Wymienione stworzenie wachaczy, amortyzatory poduszki i łożyska górne amortyzatorów oraz łączniki stabilizatora.
Aktualizacja 1
Podczas kontroli w SKP nic nie wyszło, jaka jest możliwość że to uszkodzona przekładnia kierownicza.???
ul. Bokserska 9, Warszawa
Jest tak możliwość, że to przekładnia - aczkolwiek to powinno wyjść na badaniu w SKP. Z drugiej strony jeśli nie ma luzu a jedynie jest stuk, to SKP tego nie zweryfikuje. Być może niedokładnie sprawdzili.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.