POWRÓT

NISSAN Almera Tino 2003 2.2 dci

Szarpanie podczas przyspieszenia

Witam. Gdy po postoju 4g jadę sobie później delikatnie po mieście, nie tylko w okolicach 1.5-2 tyś obrotów pojawia się szarpanie podczas przyspieszenia, najczęściej na 3 biegu, lub zgasze slinik na krótko a nie jest rozgrzany jeszcze. Objawy występują ogólnie w ruchu miejskim. Nie występują żaden błąd check. Czy może to być winien zawór SCV?

Aktualizacja 1
Zrobię diagnostykę i wymienię filtr

Aktualizacja 2
Żadnej poprawy, Na początku nic się nie działo, gnałem autostradą i nic. Zajechłem na miejsce po około 40 min . Gdy wracałem z targów 3gdziny późnieji w czasie przyspieszenia zaczął znów szarpać, przestał gdy ciecz chłodząca osiągnęła tem optymalną. Po dotarciu do następnego puktu i po stoju znów to samo. Gdy już byłem nie daleko domu zauważył że gdy zwalniam leko gazem znów zaczyna szarpać przy przyspieszeniu w okolicach 2 tyś obrotów czym bliżej tym gorzej. Na podwórku stal chwilę z włączony silnikiem i gdy dodałem gwałtowne gazu to w okolicach 1.5 tyś zgasł silnik i już dalej odpalal na chwilę lub wcale. Przejechał tylko na tym filtrze 130 km. Kiedyś wymieniłem łańcuch od pompy vacum 2 lata temu. I ustawiony był koło napędowe z którego bierze sygnał. Rozrząd górny był zdjęty i ustawiony. Powodem było to że gasl po 2s ale po tym było git. Jeszcze pół roku temu miałem problem podobny, ale byl przycisniety wąż od podciśnienia turbosprężarki. Ech majówka się zbliża i dupa.

Aktualizacja 3
Tak. Błąd czujnika walka rozrządu. Co naj lepsze byl luźny przewód od strony filtra. I przewody które idą do czujnika kiepsko był za izolowane i po lutowane, poprawiłem to. I na razie ok

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ
Andrzej | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

zrobić diagnostykę komputerową,check nie zawsze sie zapali jesli jest błąd chwilowy.Moze być problem zabrudzenia jakiegoś urządzenia-egr,przepływomierz .Z gorszych rzeczy może być problem z układem zasilania paliwem-pompa,regulator cinienia paliwa,czujnik cisnienia,wtryskiwacze.Moze to być i prosta sprawa typu -wymiana filtra paliwa,zatkany.Zacząc od filtra

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Czy wykonał Pan diagnostykę komputerową?


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

POTRZEBUJESZ MECHANIKA?