Peugeot 208 1,4VTI 2012r
Witam szanowne grono.
Jestem " szczęsliwym " posiadaczem 208-mki 1.4 vti. Trzy miesiące temu zaczął się problem z wypadaniem zapłonu 4 lub 1 cylindra, cewki były podmieniane miejscami, wymieniane, lecz błąd zawsze dotyczył tych samych cylindrów. Wymieniony rozrząd z kołami zmiennych faz, niestety w niczym to nie pomogło.
Na zimno silnik odpala i chodzi bez zarzutu, problem pojawia się gdy temp. silnika zbliża się do 95°. Zaczyna wtedy falować na wolnych obrotach i zapala się check. W sytuacji gdy uda się zgasić silnik przed pojawieniem checka, wystarczy odczekac aż temp spadnie poniżej 90° i auto odpali bez błędów.
Miał ktoś coś takiego?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.