POWRÓT

Szarpanie na niskich obrotach

Mam problem ze swoim Peugeotem 208 1.4 VTi 95 KM benzyna rok 2012 z przebiegiem 100000 km. Problem pojawił się jakiś czas temu gdy jechałem auto zaczęło szarpać i zapalił się check engine. Po wylaczeniu silnika bardzo dlugo pracował wentylator, a na drugi dzień check engine sam zniknął... Jeździłem parę dni i problem powrócił. Przy bardzo niskich obrotach w granicach 2000 obrotów auto szarpało. Po pojawieniu sie kolejny raz kontrolki check engine pojechalem na diagnostykę po odczytaniu okazało sie wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Po rozszerzeniu diagnostyki mechanik odkrył, że cewka i świeca była zalana olejem, ponieważ uszczelka od pokrywy zaworów jest do wymiany. Mechanik wszystko przeczyścił i wymienił cewka, a wypadanie zaplonu ustało... Niestety auto nadal na niskich obrotach szarpie, a na diagnostyce nie widać żadnych błędów. Z czym moge mieć problem?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Wulkanizacja TIR OSOBOWE PNEUMASTER DUBEL

Sikorskiego 11, Kraków

jak jesteś pewny że zapłon już nie wypada to wypadającym zapłonem mogłeś uszkodzić katalizator ewentualnie sonde (a konkretnie nie spalonym paliwem)
ewentualnie założona cewka jest wadliwa (była nowa, czy używana?)

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Oprócz wymienionych przez Waldka dorzuciłbym jeszcze możliwość założenia nieodpowiedniej świecy (jeśli wymienił jedną, a są takie ananasy)


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat