Peugeot 208 1.4 VTi 95 KM, 2012
Mam problem ze swoim Peugeotem 208 1.4 VTi 95 KM benzyna rok 2012 z przebiegiem 100000 km. Problem pojawił się jakiś czas temu gdy jechałem auto zaczęło szarpać i zapalił się check engine. Po wylaczeniu silnika bardzo dlugo pracował wentylator, a na drugi dzień check engine sam zniknął... Jeździłem parę dni i problem powrócił. Przy bardzo niskich obrotach w granicach 2000 obrotów auto szarpało. Po pojawieniu sie kolejny raz kontrolki check engine pojechalem na diagnostykę po odczytaniu okazało sie wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Po rozszerzeniu diagnostyki mechanik odkrył, że cewka i świeca była zalana olejem, ponieważ uszczelka od pokrywy zaworów jest do wymiany. Mechanik wszystko przeczyścił i wymienił cewka, a wypadanie zaplonu ustało... Niestety auto nadal na niskich obrotach szarpie, a na diagnostyce nie widać żadnych błędów. Z czym moge mieć problem?
Sikorskiego 11, Kraków
jak jesteś pewny że zapłon już nie wypada to wypadającym zapłonem mogłeś uszkodzić katalizator ewentualnie sonde (a konkretnie nie spalonym paliwem)
ewentualnie założona cewka jest wadliwa (była nowa, czy używana?)
Przechodnia 14, Węgrów
Oprócz wymienionych przez Waldka dorzuciłbym jeszcze możliwość założenia nieodpowiedniej świecy (jeśli wymienił jedną, a są takie ananasy)
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.