POWRÓT

stuki silnika

Chrysler T&C 3,8 2007 benzyna, stuki w silniku przy wyższych obrotach, cz to może być panewka, czy zejść z syntetyka na mineralny, na jaki?
Dziękuję

Michał

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Premio Ring

Grunwaldzka 303, Gdańsk

Panie Michale,

w odpowiedzi na Pana pytanie dotyczące stuków w silniku. Z przekazanych przez Pana informacji wynika, że problem może być spowodowany panewką ale również przyczyną Pana problemów mogą być między innymi luzy na sworzniach tłokowych. Dokładną przyczynę trudno określić bez wizyty w serwisie i sprawdzenia przez Mechanika.

Pozdrawiam,
Ring-Service


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat