Chrysler town&country 2002 3.8 Benz +lpg
strzelanie na obydwu paliwach, dymienie w rury wydechowej. Od 3 miesięcy tułam się po mechanikach, wymienione czujnik map, kable WN, świece, cewka, myte wtryski, wymieniony komplet uszczelek pod głowicą oraz zaplanowano, głowicę A auto jak nie miało mocy tak,nie ma. Ktoś ma jakiś pomysł? Podobny przypadek?
Aktualizacja 1
Diagnostyka komp wykazala blędy jednak warsztat naprawiajacy silnik nie zajmuje sie elektoniką :( -
Aktualizacja 2
Oprogramowanie restartowane, komputer auta poddany ogledzinom-diagnostyce - zero przerwanych ścieżek itp
Aktualizacja 3
Oczywiście macie Panowie rację dobra diagnostyka to podstawa, ale jak się trafi to już zupełnie inna sprawa. Reasumując objawy silnikowe ale okazało się że kostka od wtrysków dość mocno się "opalała" przy silniku co dało skutek że 3 piny w środku na zimnym silniku stykały a już na ciepłym oddalały się od siebie i nie dawały odpowiedniego napięcia. Ot taka prozaiczna usterka dająca silnikowe objawy i biały dym z rury.Temat do zamknięcia. Jeszcze raz dziękuję za pomocne wątki.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Czy była wykonana diagnostyka komputerowa?
Wawozowa 33 m 27, Warszawa
Robiliśmy kiedyś Toyotę , na postoju kręciła do 6 tys. obrotów a w czasie jazdy dawała max . 80 km/h , wymiana "połowy silnik" nic nie dała , diagnostyka zero błędów , wystarczyło zresetować oprogramowanie i wgrać ponownie silnik ożył
Łopuszańska 47, Warszawa
Witam,
Proponuje dobrą diagnozę komputerową
Pozdrawiam
ul. Bokserska 9, Warszawa
W takim razie zmieniłbym warsztat, na taki, gdzie jest dobry diagnosta i pomoże rozwiązać problem. Na przyszłość proszę nie wymieniać połowy samochodu bez porządnej diagnostyki - szkoda pańskiego portfela.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.