POWRÓT

Sterownik turbiny

Dobry wieczór (przynajmniej teraz ;-)
Chrysler 300C 3,0 crd 2005 rok.
Objaw: pewnego razu zapaliła się kontrolka błędu (piorun), silnik przeszedł w tryb awaryjny, nie ma mocy. Po ponownym odpaleniu przez kilka minut szarpanie, nierówna praca, potem silnik znów przechodzi w tryb awaryjny i pracuje równo, ale bez mocy.
Po diagnozie: moduł sterujący turbiny. Turbina w stanie technicznym bdb.
Po zmianie modułu na inny (z mercedesa ML z takim samym silnikiem, tylko o kilka lat młodszym) problem zniknął poza niewielką dziurką na początku, ale to być może efekt różnicy lat.
Wysłałem moduł do regeneracji do firmy specjalizującej się w elektronice. Niestety, otrzymany egzlemplarz nie działa. Pomijam tu fakt gwarancji, której warunków nie da się spełnić (części montowane w pojeździe nie będą przyjmowane jako zwrot !!!)
Pytanie: w jaki sposób określić problem, w którą stronę iść?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, proszę wymienić modół na nowy , a ten po regeneracji - odesłać do firmy która to naprawiała , i zażądać zwrotu kosztów regeneracji


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.