POWRÓT

Sterownik silnika VOLVO V70II BiFuel

VOLVO V70II BiFuel r.2005, 252tys km (ori). Instalacja zmieniona z CNG na LPG i przejechane 50 tys. Przy przeglądach gazowych wykazywał błędy wszystkich cewek jadnak silnik pracował bez zarzutu. Jeździł nadal ponad rok. Ostatnio po dobrym nagrzaniu silnika i stabilnej jeżdzie ok 120 km/h nagle stracił moc, zaczął szarpać i zgasł. Po lekkim przechłodzeniu dał się uruchomić i skokami dotarłem do domu. Na zimno odpalił i pracował normalnie, po nagrzaniu problem powrócił. Serwis wykazał kupę błędów niezbyt sugerujących jedną awarię. Wymienione wszystkie cewki. Pozostały błędy czujników wałka i wału. Wymienione. Problem pozostał i te same błędy plus parę innych. Podejrzewamy sterownik silnika. Czy słusznie? Jest szansa na rzowiązanie?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.