POWRÓT

Spadek mocy, ograniczenie do 3000 obr/min

Witam mam problem, chodzi o to że gdy jadę i na przyklad po przeciągnięcie na biegu do ponad 3 tys obrotów lub po rozpędzeniu się do 130 km/h samochód zaczyna się mulic i nie chce więcej jechac, gdy się zaczynam i na luzie wcisne gaz w podłogę to obrotu idą do 3 tys i nic więce,j zgasze samochód odpalę i wszystko wraca do normy.

Aktualizacja 1
EGR był czyszczony ok 2 miesiące temu po wyczyszczenia jakiś czas było dobrze potem znów się zaczęło to samo po podpięciu pod komputer pokazał błąd EGR i potencjometru gazu. Cały czas świeci się kontrolka check

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
R.R.S. Auto serwis mobilny

Konstytucji 3 maja 37/5, Jarocin

Witam,
Objawy wskazują na załączanie się trybu awaryjnego w aucie, aby dokładnie zbadać przyczynę problemu należy sprawdzić błędy, ponieważ przyczyn może być wiele. Żeby coś powiedzieć bez diagnostyki komputerowej potrzeba wiele informacji, jak np. Okoliczności powstania problemu, termin ostatniej wymiany świec, czyszczenia, egr, sond Lamba itd. I oczywiście czy palą się jakieś kontrolki. Bywa nawet w niektórych autach że przyczyną takiego stanu jest zaśniedziała wtyczka od czujnika naciśnięcia pedału hamulca (znam taki przypadek z audi a6).

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

W danych bieżących potencjometru są napięcia scieżek elektrycznych,sciezki są 2.Sprawdzić czy jest na obu napiecie i czy rosnie podczs naciskania na pedał.Jesli Błąd Egr sie nie kasuje to wymiana.Jesli sie kasuje i co jakis czas wywala błąd to sciągamy i czyscimy kolektor dolotowy,przepustnice,doloty ,egr.Potrzebna dogłebna analiza danych podczas jazdy


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat