VW GOLF IV 1.4 16V 1998
Na luzie obroty są idealne, podczas jazdy też jednak czasem obroty spadają na sekundę co sprawia, że auto wtedy szarpnie. Wydaje mi się, że po agresywniejszej jeździe na wyższych obrotach. Kilka razy zdarzyło się, że auto gasło na wciśniętym sprzęgle. Auto nie ma instalacji LPG.
Śródmieście, Wałbrzych
Przyczyn moze byc kilka;wypadanie zaplonów-cewka,swiece,przewody,nastepnie przepustnica i silnik krokowy sonda lambda.Te rzeczy trzeba sprawdzic.Najlepiej podpiąć sie pod tester diagnostyczny,SOLUS PRO,PDL,BOSCH,CDIF,chińczyków raczej unikać,moze byc tez program VAG
Wyzwolenia 122D , Bydgoszcz
spr przewod od serwa czesto peka oraz czesta awaria przepustnicy
Mników 467, Morawica
przewody podcisnieniowe kolektora ,zawór EVAP, świce , cewki, kable, sisnieniew cylindrach do kontroli, przepustnica zabrudzna
i proszę pamietac o czyszczeniu odmy bo będzie po silniku
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.