Vw Golf 4 1.4 16V 2001
Dzień dobry, po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów auto lekko szarpało, tak jaby nie paliło na wszystki cylindry.Po około kilometrze pracowało równomiernie. Ale nie mogło przyspeszac, było słabe. Po kolejnych kilku kilometrach słyszalne od strony silnika klekotanie. W pewnym momencie zapaliły się kontrolki i auto odmówiło posłuszeństwa. Rozrusznik kręci bezproblemowo ,natomiast silnik nie zapala. Dodam ,że czasem takie objawy czyli przerywanie silnika wystepowało kiedy było na dworze mokro, wilgotnie i wietrznie,ale po rozgrzaniu wracało wszystko do normy. Az do dziś. Bede wdzięczny za podpowiedz i pomoc. pozdrawiam
Śródmieście, Wałbrzych
Prawdodopodobie jest wypadanie zaplonów.Znaczy to ze jest problem z ukladem zaplonowym-cewka,swiece ,przewody.Potwierdzeniem bedzie zrobienie diagnostyki komputerowej.Cewki i swiece mozna szybko sprawdzić[mechanik],pomiaer cewki omomierzem-ma być ok.1 ohm,przy swiecach nadplenia elektrody[moze występowac też przebicie na porcelicie swiecy].Kable mogą robić zwarcie od wilgoci lub słabej przewodności i izolacji.
ul.Faszynowa 8, Poznań
Najprawdopodobniej problem leży w elektryce świece,przewody, cewki,kopułka od tego trzeba zacząć .
W razie potrzeby zapraszam pozdrawiam Tomasz.
F. Philipsa 8, Piła
witam - problem leży raczej w układzie zapłonowym - świece , przewody, cewka
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.