POWRÓT

Vw Golf 4 1.4 16V 2001

Silnik szarpie w mokre dni

Dzień dobry, po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów auto lekko szarpało, tak jaby nie paliło na wszystki cylindry.Po około kilometrze pracowało równomiernie. Ale nie mogło przyspeszac, było słabe. Po kolejnych kilku kilometrach słyszalne od strony silnika klekotanie. W pewnym momencie zapaliły się kontrolki i auto odmówiło posłuszeństwa. Rozrusznik kręci bezproblemowo ,natomiast silnik nie zapala. Dodam ,że czasem takie objawy czyli przerywanie silnika wystepowało kiedy było na dworze mokro, wilgotnie i wietrznie,ale po rozgrzaniu wracało wszystko do normy. Az do dziś. Bede wdzięczny za podpowiedz i pomoc. pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ
Andrzej | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

Prawdodopodobie jest wypadanie zaplonów.Znaczy to ze jest problem z ukladem zaplonowym-cewka,swiece ,przewody.Potwierdzeniem bedzie zrobienie diagnostyki komputerowej.Cewki i swiece mozna szybko sprawdzić[mechanik],pomiaer cewki omomierzem-ma być ok.1 ohm,przy swiecach nadplenia elektrody[moze występowac też przebicie na porcelicie swiecy].Kable mogą robić zwarcie od wilgoci lub słabej przewodności i izolacji.

KTL. Tomasz Koperski
KTL Tomasz Koperski Poznań Faszyniwa 8 | KTL. Tomasz Koperski

ul.Faszynowa 8, Poznań

Najprawdopodobniej problem leży w elektryce świece,przewody, cewki,kopułka od tego trzeba zacząć .
W razie potrzeby zapraszam pozdrawiam Tomasz.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - problem leży raczej w układzie zapłonowym - świece , przewody, cewka



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.