POWRÓT

silnik szarpie pomiędzy 2-3 tys obr/min

Silnik podczas przyśpieszania od 2 biegu wzwyż pomiędzy 2 a 3 tys obrotów szarpie, przerywa. Powyżej 3 tys obrotów sporadyczne szarpnięcia. Na postoju gdy nagle doda się gazu czuć szarpanie, gdy gaz dodaje się powoli nie ma tego efektu. Diagnostyka nic nie pokazuje. Do tej pory sprawdzony przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania i mycie+adaptacja przepustnicy. Co może być przyczyną takiego zachowania? Czy urwany króciec na rurze łączącej turbo z przepływomierzem może być przyczyną, czy może cewki?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa

Łąkowa 46, Bolesławiec

Cewki mogą być przyczyną jak i same świece.Pozdrawiam

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Zapłon do sprawdzenia, urwany króciec również może być przyczyną

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Ten króciec może być przyczyną, gdyby to były cewki, tester wskazywałby wypadanie zapłonów.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat