Audi A6 1.8T 150KM +LPG
Silnik podczas przyśpieszania od 2 biegu wzwyż pomiędzy 2 a 3 tys obrotów szarpie, przerywa. Powyżej 3 tys obrotów sporadyczne szarpnięcia. Na postoju gdy nagle doda się gazu czuć szarpanie, gdy gaz dodaje się powoli nie ma tego efektu. Diagnostyka nic nie pokazuje. Do tej pory sprawdzony przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania i mycie+adaptacja przepustnicy. Co może być przyczyną takiego zachowania? Czy urwany króciec na rurze łączącej turbo z przepływomierzem może być przyczyną, czy może cewki?
Łąkowa 46, Bolesławiec
Cewki mogą być przyczyną jak i same świece.Pozdrawiam
Przechodnia 14, Węgrów
Zapłon do sprawdzenia, urwany króciec również może być przyczyną
ul. Bokserska 9, Warszawa
Ten króciec może być przyczyną, gdyby to były cewki, tester wskazywałby wypadanie zapłonów.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.