Vw. New Beetle 1.9 tdi 90 KM
Witam.
Samochod po odpaleniu zrywny i pracuje normalnie ,po wyjechaniu na autostrade lub ekspresowke i chwili jazdy z wieksza szybkoscia (140Km/h) robi wrazenie jak by sie odciął i traci moc. Rozpedza sie max do 120 z braku mocy,po zgaszeniu na chwile procedura zaczyna sie od nowa. Pojawily sie wycieki oleju. Byl u 2 mechanikow ,jeden zmienil przeplywomierz powietrza, a drugi powiedzial ze trzeba zmienic turbine-klopot zostal.
Pytanie moje: czy to wina sterowania ,czy to juz czas na turbine?
Na niskich obrotach do 2.5 tys pracuje normalnie. Bede wdzieczny za mala podpowiedz Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Hryniewieckiego 1, Szczecin
Najprawdopodobniej dochodzi do "przeładowania" turbiny (zbyt wysokie ciśnienie w układzie dolotowym) i komputer uruchamia tryb awaryjny.
Proszę sprawdzić regulator turbiny.
Pozdrawiam.
ul. Kaliska 13, Warszawa
Objawy wskazują na problem z przeładowaniem (za wysokie ciśnienie w dolocie w stosunku do oczekiwanego). W 1,9 TDI 90KM były montowane dwa typy turbosprężarek o odmiennym sposobie sterowania. Bez kodu silnika nic więcej nie da się podpowiedzieć.
Śródmieście, Wałbrzych
Ewidentny problem cisnienia doladowania,podpiąć tester diagnostyczny,sprawdzić kody i cisnienie doładowania na wykresach podczas jazdy
ul. Bokserska 9, Warszawa
Na początek proszę wykonać diagnostykę komputerową, która pomoże ustalić przyczynę - proszę nie wymieniać nic w ciemno.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.