POWRÓT

SILNIK 2.0 TDI 140 KM BKP VW PASSAT B6 problem rozrządu

witam. moje pytanie polega na PASSAT B6 2,0TDI 140km, silnik BKP. 2005r. mam to auto nie całych dwa tygodnia, ten czas auto jeździło bez żadnych podejrzewan na byle jaki problem. ale wczoraj normalnie w trakcie jazdy samochód po prostu zgaś, bez żadnych podejrzanych zarzutów silnika czy wyskakiwania byle jakich wskazówek komputera. zjechałem na bok i wylonczylem zapłon, spróbowałem odpalić samochód parę raz ale nic z tego się nie udało. sprowadziłem na stacji diagnostyczny i usłyszałem ot mechanika ze silnik jest do wymiany bo jest uszkodzony rozrząd. nigdy nie miałem takiego problemu , proszę o poradę od specjalista. albo czy jest sens w naprawie czy lepiej kupić inny silnik .

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
CarrosClassicos

łąkowa 9, luboń

Awaria układu rozrządu w czasie jazdy prawdopodobnie oznacza całkowite zniszczenie silnika, a niektóre uszkodzenia wcale nie muszą być widoczne nawet po rozebraniu jednostki.
Bardzo zalecam wymianę słupka.

Porównaj ofert OC.

AG AUTO SERWIS

DUNIKOWSKIEGO 5, Łódź

Proponuję zweryfikować uszkodzenia i wtedy podjąć decyzję co dalej.
Zakup używanego silnika to zawsze duże ryzyko. Kto pponiesie koszty wymiany jeśli okaże się że silnik jest wyeksploatowany?

MIKE Works

Maratońska 92, Łódź

Nie koniecznie musi być silnik do wymiany, oczywiście może to być usterka mechaniczna ale również elektryczna. Trzeba wykonać kompletna diagnostykę.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Witam. Jeśli rzeczywiście uszkodzeniu uległ rozrząd, należy zdjąć głowicę i ocenić uszkodzenia silnika. Dopiero wtedy podejmować decyzję o ew. wymianie. Kupno używanego silnika zawsze jest obarczone ryzykiem.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.