volvo c70 2.0t 1999 polift
Witam moje auto to Volvo C70 2.0T benz. z roku 1999 po lifcie. Problem jest przydemienie z rury wydechowej na czarno/szaro przy odpaleniu zimnego silnika czyli pierwsze odpalenie auta, dzieje sie tak niezależnie od pory roku wyjeżdżam z garażu a mam pod górę więc obroty wiadomo muszą być trochę większe jakieś 950 - 1000 obrotów, samochodem wjeżdżam przodem do garażu ale wyjazd jest tyłem z garażu więc nie da się nie zauważyć chmury potem nic nie dymi jest ok, moc jest nic dziwnego z autem sie nie dzieje jedzie normalnie obroty jak książkowe 850 nie szarpie nic nie faluje, przepustnica zregenerowana elektronika u niej sprawdzona wymieniony potencjometr na czujnik hallotronowy, wymieniony czujnik temp. silnika na nowy turbina ma luzy w normie tak zwane boczne brak luzów wzdłużnych turbina nie zaolejona intercooler szczelny przewody zapewne też bo auto przyspiesza i nie traci mocy
Aktualizacja 1
Czyli sonda do wymiany?, no są dwie sądy przed i za katalizatorem to rozumiem że ta pierwsza ma duże znaczenie i to ona częściej się zużywa.....czyli wymiana?
Aktualizacja 2
Czyli jakie rozwiązanie pan poleca
Śródmieście, Wałbrzych
Moze byc póżna reakcja grzalek sondy lambda.Jest pojecie-Starzenie sie grzałek sondy lambda.Pierwsza sonda jest sondą sterującą skladem mieszanki i jesli sonda jest zuzyta zaczyna póżno pracować[zmieniac napiecie]
Przechodnia 14, Węgrów
Prawdopodobnie za duża dawka startowa
Śródmieście, Wałbrzych
Trzeba zaobserwowac prace sondy ,jak zmienia napiecie ,jak pracuje po odpaleniu auta.Jesli jest pózna reakcja ,to w tym momencie jest zaburzony skład mieszanki.Nie ma ze czesciej pada pierwsza sterująca lub pózniej druga ,-tu nie ma reguly.Ta jednak jest sterująca i od nej zależy dostrajanie mieszanki.Ważną rzeczą jest szcelnosc układu powietrza ,czystosc filtra powietrza i przepływomierza
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.