POWRÓT

przedmuchy w korek, kopcenie

Od 2000 km bierze olej i kopci przy dodaniu gazu, bardzo.
Moc w normie, pali w normie, zero błędów z OBD, zero stuków.
Przedmuchy w korek, biały dym, w bagnet nie.
Czy to koniec silnika?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Wszystko wskazuje na konieczność wykonania naprawy silnika. Objawy wskazują na problem z tłokami/cylindrami/pierścieniami.

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, dokładnie jak kolega powiedział - objawy wskazują na problemy z pierścieniami - prawdopodobnie są zapieczone w rowkach ,dość częsta przypadłość - kłaniają się długie okresy między wymianami oleju , i jednoczesny brak regularnej kontroli stanu oleju, naprawa na ten moment jest dość prosta, najlepiej zdjąć głowicę, odkręcić miskę oleju , wymontować tłoki i min. to wymiana pierścieni na nominalne , a najlepiej razem z tłokami


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Sprawdź polecane warsztaty