Volvo s40 2007r. 1,6td 195000 km.
Auto po odpaleniu działa dobrze ale po przejechaniu 200-300m zapalają się prawie wszystkie kontrolki na desce. Pojawiają się komunikaty o niesprawności systemu ABS,ESP problem z imobilaizerem. Po zagaszeniu dopiero po 5-6 próbie silnik odpala i znów można kawałek przejechać. Na diagnostyce wyszło ,że któreś ze złączy nie kontaktuje. Może ktoś miał taki przypadek i wie które to złącze może być?
Śródmieście, Wałbrzych
Słaba diagnostyka.Diagnostyke robimy dobrym sprzetem diagnostycznym ,gdzie kody są opisane po polsku,a dane biezace urządzen mozna oglądać z wykresami.Prawdopodobnie jest problem z ładowaniem alternatora-trzeba zmierzyć .Czujniki nie są zasilone odpowiednim napięciem, stąd prawdopodobnie zapalaj sie różne kontrolki.Ew.błąd komunikacji jaki tam wystepuje [w pana opisie jakieś złacze]to chyba brak komunikacji miedzy sterownikami lub urzdzeniami.Zmienć diagnoste lub mechanika .Problem moze byc tez zupelnie inny,ale to mechanik musi okreslić a nie mowić -chyba-co jest przyczyną ,Musi podjąc działania ,a nie przypuszczać
Przechodnia 14, Węgrów
No niestety, ale wątpię żeby to było złącze. Proszę sprawdzić alternator i akumulator.
F. Philipsa 8, Piła
Witam, temat jest skomplikowany, nie ma tutaj dobrej odpowiedzi, mogą to być godziny dłubania w instalacji, albo całe dni, podstawa to dobra diagnostyka i pomiary , proszę zacząć od wykonania testu integralności sieci, sprawdzić czy jest prawidłowa komunikacja między systemami
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.