POWRÓT

VW GOLF V VARIANT(07-09) 2.0 TDI.

Problemy układem mechanicznym/elektrycznym

Problem zaczął się jakiś czas temu, zauważyłem, ze zdarza się on przy rozgrzanym silniku. Kiedy samochód gaśnie z przyczyn spowodowanych brakiem synchronizacji sprzęgła z pedałem gazu przy próbie wznowienia pracy silnika i przekręcania kluczyka w stacyjce nie dzieje się nic, tak jak gdyby nie było źródła zasilania. W przypadku kiedy zgaszę auto i za moment próbuje je znowu odpalić mam taki sam objaw. Ostatnio sytuacja się pogorszyła, gdyż silnik i wszystkie podzespoły zaczęły gasnąć w trakcie jazdy. Jakby przerwa w dostawie prądu, po kilku sekundach dochodzi do restartu wszystkich podzespołów i można na nowo uruchomić samochód. Zauważyłem, ze spontaniczne wyłączanie się auta najczęściej odbywa się w momencie kiedy obroty spadają( przygotowując się do skrętu czy hamowania silnikiem) aczkolwiek może to nie mieć z tym nic wspólnego.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ
ANDRZEJ | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

Najpierw trzeba zrobic diagnostykę komputerową,zobaczyc co wskaże komputer i prześledzić dane bieżace podczas jazdy.Sprawdzać po kolei pracę poszczególnych ukladów


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI