Peugeot 307 SW 2.0 2006
Od wymiany akumulatora kilka miesięcy temu na żelowy Fiamma zaczęły dziać się problemy. Najpierw nieustające rozładowywanie się akumulatora na postoju. Ciągle sprawdzanie Akumulatora i ładowanie przez serwis gdzie go zakupiłem. Do tego za każdym razem sprawdzali czy nie bierze lewego prądu. Z miesiąca na miesiąc częstotliwość rozładowywania aku rosła. Nikt nie doszedł dlaczego. Kolejna sytuacja. Coś działo się z wiatrakiem chłodnicy i został wymieniony. Po odebraniu auta i jeździe od razu wyskoczył żółty trójkąt czyli błąd serwisowy. Pozostawiłem go na drugi dzień. Wówczas po odpaleniu nie było już tego błędu ale bardzo szarpał nie miał mocy (wciskałem pedał gazu ile mogłem i auto nie miało żadnej mocy) i po 400 m samochód zaczol normalnie jeździć ale ruchy kierownica stały się dużo cięższe. Po kolejnych metrach zaczęły wyskakiwać kontrolki: najpierw ABS później ESP. Zacząłem czuć paliwo w aucie lecz kiedyś też to się zdarzało. Zdecydowałem zjechać na parking a tu skręt w lewo był bardzo oporny. Kierownica skręcała z równoczesnym blokowaniem aż w końcu się udało zaparkować. Wyłączyłem silnik. Po chwili włączyłem zapłon i tu wyskoczył błąd silnika i co najlepsze nie mogłem już odpalić. Akumulator maksymalnie rozładowany, nawet szyby nie reagowały. A z przed bloku odpalił od strzała. Proszę o pomoc.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.