POWRÓT

Peugeot 308 1.6 HDI 2009

Problem ze wspomaganiem

Problem z wspomaganiem. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach z okolic kolumny dobiega syczenie. Gdy zostanie skręcona kierownica syczenie ustaje i też przy dużych prędkościach zanika.

Aktualizacja 1
Problem wystąpił po wymianie przekładni kierowniczej. Przed wymianą było wszystko w porządku.

Aktualizacja 2
Tak wymiana była na regenerowaną przekładnie firmy TRW

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Ecu Performance chip tuning dpf egr off auto elektronika
UMÓW WIZYTĘ
piotr | Ecu Performance chip tuning dpf egr off auto elektronika

ul Bociania 28, Częstochowa

witam problem może byc w samej pompie czujnik cisnienia

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, może być że przy wymianie przekładni doszło do uszkodzenia - zgniecenia przewodów hydraulicznych do pompy , ale może być tak że przekładnia jest wadliwa - jak się domyślam wymiana była na używaną?


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika