POWRÓT

Problem ze wspomaganiem

Problem z wspomaganiem. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach z okolic kolumny dobiega syczenie. Gdy zostanie skręcona kierownica syczenie ustaje i też przy dużych prędkościach zanika.

Aktualizacja 1
Problem wystąpił po wymianie przekładni kierowniczej. Przed wymianą było wszystko w porządku.

Aktualizacja 2
Tak wymiana była na regenerowaną przekładnie firmy TRW

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Ecu Performance chip tuning dpf egr off auto elektronika

Warszawska 11, Częstochowa

witam problem może byc w samej pompie czujnik cisnienia

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, może być że przy wymianie przekładni doszło do uszkodzenia - zgniecenia przewodów hydraulicznych do pompy , ale może być tak że przekładnia jest wadliwa - jak się domyślam wymiana była na używaną?


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat