Peugeot 308 1.6 HDI 2009
Problem z wspomaganiem. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach z okolic kolumny dobiega syczenie. Gdy zostanie skręcona kierownica syczenie ustaje i też przy dużych prędkościach zanika.
Aktualizacja 1
Problem wystąpił po wymianie przekładni kierowniczej. Przed wymianą było wszystko w porządku.
Aktualizacja 2
Tak wymiana była na regenerowaną przekładnie firmy TRW
Warszawska 11, Częstochowa
witam problem może byc w samej pompie czujnik cisnienia
F. Philipsa 8, Piła
witam, może być że przy wymianie przekładni doszło do uszkodzenia - zgniecenia przewodów hydraulicznych do pompy , ale może być tak że przekładnia jest wadliwa - jak się domyślam wymiana była na używaną?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.