VW Passat 2002, b5 fl, VW
Cześć, mam problem z passat B5 FL. Jak jest na dworze gorąco auto nagle traci moc. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie auto odzyskuje moc.
Ogólnie wydaje mi się że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być. Jak był Tiptronic to moc było czuć. Od kiedy jest manualna skrzynia 5 biegowa
co chwilę jakieś problemy.
Rok temu również miałem problemy z przyspieszeniem, rozłączała się turbina oraz jak się naciskało hamulec to auto dalej się toczyło przez chwilę.
Mechanik wymienił pompę vacum (włożona jakaś używana z nowszego passata). Problemu z hamulcami nie ma ale problemy z przyspieszeniem dalej są.
Olej wymieniany co 10 tys. km. Filtr powietrza wymieniany 13 tys. temu. Ostatnio wymieniałem filtr powietrza przy 10 tys i był podobno czysty dlatego jeszcze nie wymieniałem. Co ile powinno się wymieniać filtr powietrza ?
Filtr paliwa, oleju wymieniam co 10 tys.
Prośba o analizę logów. Chciałbym sprawdzić stan pompowtryskiwaczy, turbiny, przepływomierza.
http://vaglogi.pl/log-003_5qsJ3.html
Logi dynamiczne wykonane na rozgrzanym silniku 90 stopni. do 3000 tys obrotów na 3 biegu.
Błąd jaki mam zapisany na komputerze to : 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation
P15 56 -35 - 10 Intermittent
Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju)
Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ?
Grupa 013 :
http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html
Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM)
Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu)
http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html
Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu)
http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html
Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu)
http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html
Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu)
http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html
Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85)
Inne logi statyczne :
Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) :
http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html
Grupa 003 (z dodaniem gazu)
http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html
Grupa 011 :
http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html
Grupa 008 :
http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html
Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ?
17964 Charge Pressure Control : Negative Devation
Co można jeszcze sprawdzić ?
J.S.Bacha, 22/310, Warszawa
Witam.
Prawdopodobnie problem z cisnieniem doladowania. Auto wychodzi w tryb awaryjny.
Pozdrawiam Krzysztof
Przechodnia 14, Węgrów
Nieszczelność układu doładowania
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.