Audi a6 c5 2.8 quattro tiptronic lpg 99r
Witam. Pacjent to wysłużone Audi A6 C5 2.8 quattro tiptronic.
Problem polega na ciężkim odpaleniu jak auto postoi 2/3 dni. Jak silnik jest ciepły to odpala od razu. Zmieniłem akumulator na nowy i nie pomogło (rozrusznik i lądowanie jest Okey). Stare świece czarne, po wymianie na nowe nie chciał w ogóle zapalić. Dostałem kilkta teorii, za małe ciśnienie na głowicach, pompa paliwa, świece, wadliwe panewki lub popychacze zaworowe (charakterystyczny metaliczny stukot, który jest cały czas.
Nie wiem za co pierwsze się wziąć. Planowałem zrobić płukanie silnika żeby wywalić stary nagar i pomyśleć co dalej.
Jakieś propozycje? Aktualnie dodam jeżdżę na 5w-30 syntetyk
F. Philipsa 8, Piła
witam , różne teorie , czasem z d..., a co niby maja do tego wadliwe panewki...., taki przykład , ważne są sprawne świece żarowe , to punkt pierwszy, warto zrobić test ciśnienia sprężania , to pokaże stan cylindrów mi zaworów , a po ocenie tego - zająć się układem paliwowym , może tylko paliwo się cofa ? może jest nieszczelny układ paliwowy ? , żadne płukanie silnika tu nic nie pomoże , proszę się skupić na dokładnej diagnostyce
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.