Seat Ibiza 2 fl 2000r. 1,9 tdi 110km
Witam,
wczoraj zaczął się problem, gdy wchodził na obroty, zaczęły się lekkie jakby zerwania, drgania, po paru km coraz częściej. ( nie wystepowały na obrotach jalowych.) Dzis nie odpalił. Paliwo dochodzi ( popuszczalem wtryski) pasek sprawdzałem, mocno napięty więc opcji przeskoczenia nie miał. przekaznik 109 ok, kontrolki się palą
co moze być przyczyną? nie mam mozliwosci bez podniesienia skrzyni wyjęcia i sprawdzenia czujnika polozenia wału, więc na razie zostawiam tą opcje.
Aktualizacja 1
Podczas początkowych objawów nie było żadnych błędów. Wczoraj rano, gdy już nie opalił nie miałem możliwości sprawdzenia.
Dziś kontynuowałem naprawę. Wybiło 3 błędy, wszystkie z pompy paliwa. Gorny limit, dolny oraz iglica.
rozebrałem, dodam ze nastawnik był wymieniany, zatem lutowane styki na nim. przyczyna ? źle wytrawione styki i jeden lut puścił a cyna zwarła 2 inne styki. wystarczyło wyczyscic i zlutować od nowa.
Działa, dziękuje panowie ;-)
ul. Bokserska 9, Warszawa
pierwsza czynność to podłączenie testera i odczyt błędów
Śródmieście, Wałbrzych
Podstawą oczywiscie diagnostyka komputerowa,kody oraz cisnienie na szynie pailwowej podczas kręcenia rozrusznikiem
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.