POWRÓT

Problem z obrotami lub ciśnieniem pompy?

Mitsubishi Colt 1,3 2008 r.Po rozgrzaniu silnika i po normalnej jeździe na 3,4,-ce,przy normalnej redukcji prędkości i zatrzymaniu (np.przed światłami) pojawia się problem z falowaniem obrotów przy utrzymywaniu wciśniętego pedału gazu między 1000-1500 obr.Uniemożliwia to płynne ruszanie ,bo za chwilę szarpie .Dopiero dociśnięcie do 2000 obr.,lub "podpompowanie 1-2 razy pedałem gazu umożliwia normalne płynne ruszanie. Dodam ,że na biegu jałowym falowanie nie występuje. Bardzo proszę o przemyślaneą próbę zdiagnozowania problemu .

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Monkey Garage S.C.

Regulska 5A, Warszawa

Bez sprawdzenia auta , bazując tylko na opisie usterki możemy zaproponować sprawdzenie układu zapłonowego (stan świec) jako, że silniki te są bardzo czułe na słabą iskrę. Należało by zacząć od diagnostyki komputerowej która podpowie nam co się dzieje podczas nierównej pracy.
Zapraszamy, przejrzymy samochód i przygotujemy wycenę naprawy oraz części niezbędnych do jej wykonania.

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Dokładnie tak, potrzebna konkretna diagnostyka


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat