POWRÓT

Problem z ciśnieniem paliwa

Witam. Samochód gaśnie na wolnych obrotach po kilku minutach, czasem po dłuższej pracy silnika. Podczas pracy, silnik zmienia dźwięk, pochodzi tak chwilę i się normuje. Problem jest z tym, że przestaje działać pedał gazu przy ruszaniu np ze świateł samochód słabnie i nagle zrywa i rusza właściwie. Tak samo podczas jednostajnej jazdy np przy 70 km/h nagle słabnie i gaśnie po ok 3 - 6 przejechanych km jednostajnym tempem.
Podejrzewam:
1) zawór ciśnienia na pompie wtryskowej
2) czujnik cisnienia na listwie wtryskowej
3) lanie wtrysku do cylindra
4) końcówki wtrysków niewłaściwie rozpylają paliwo w komorze spalania
5) bądź zawór sterujący wewnątrz wtryskiwacza

Byłem w serwisie volvo podpiąć pod kompa
wyskoczył problem z ciśnieniem paliwa

Proszę o jakiekolwiek sugestie

Aktualizacja 1
Dodam, że na diagnostyce byłem w serwisie VOLCZACZA na Swojczycach i usługa przez diagnostów została przeprowadzona rzetelnie.
Czy uszkodzony/nieczyszczony zawór EGR może powodować aż takie skutki w funkcjonowaniu motoru samochodu?
Zastanawiam się również nad pompą w zbiorniku paliwa, która wytwarza wstępne ciśnienie paliwa ponieważ objawy nasilają się znacznie przy ruszaniu a na na wyższych obrotach funkcjonuje właściwie. Natomiast na biegu jałowym gaśnie po jakimś czasie (ok 2 - 5 min przy pracy zmienia dźwięk i zdarza się, że podskakują obroty z ok 750obr/min na 1000/1100 obr min i opadają, wahania te występują wraz z zmianą dźwięku pracy silnika)

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Dobrze że napisał pan ze był podpić komputer diagnostyczny,bo jest różnica miedzy diagnostyką a podpięciem testera.Zupełna ignorancja diagnosty,należałoby kody podeprzeć danymi,zrobić jazdę próbną i podczas jazdy kontrolowć parametry.Brak doswiadczenia diagnosty i połączenia usterki z kodami.Słuszne pana przypuszczenia co do usterki,zacząłbym najpierw od wymiany filtra paliwa,czyszczenia EGR,oraz przepływomierza i ponowną diagnostyke dobrym sprzętem i mądrym diagnostą.

Porównaj ofert OC.

KBL SERWIS

ul. Pełczyńska 155, Wrocław

Cóż, istotny jest test przelewu wtrysków i korekty dawek. Pierwsze robi sie podpinając menzurki na aucie, drugie podczas diagnostyki komputerowej. Pompa w zbiorniku jest elektryczna więc obroty nie mają wpływu . Ważne jest też sprawdzenie ci śnienia na listwie paliwa.
pozdrawiam

Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Skoro diagnostyka została przeprowadzona rzetelnie to prosimy o podanie cisnienia w railu na biegu jałowym i podczas jazdy w chwili występowania opisanych objawów. Dodatkowo korekty dawek wszystkich wtryskiwaczy.
Zawór EGR również jest diagnozowalny z poziomu testera.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam , jeżeli komputer pokazał błąd ciśnienia paliwa - to proszę skupić sie na tym, i po kolei sprawdzić - wymienić filtr paliwa a następnie sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa paliwa w zbiorniku - często to ona jest właściwym problemem, zawór ciśnienia jak i czujnik padają bardzo rzadko , a generalnie kłania się uczciwa diagnostyka problemu


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat