POWRÓT

VW Garbus 1973

Problem z chłodniczką oleju po remoncie silnika

Witam.
Czy ktos robil remont silnika VW garbus 1.6?
Po zlozeniu silnika rozwala chlodniczke oleju. Mam nowy zawor regulacji cisnienia oleju. Po wlozeniu on wchodzi bardzo ciasno. Czy tak powinno byc?
Prosze o rade.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki

ul. Bokserska 9, Warszawa

Prawdopodobnie zacina się zawór pompy oleju lub nie ma możliwości odpływu oleju po zadziałaniu zaworu

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, akurat nie robiłem takiego silnika, ale - z pompy są dwa wyjścia - jedno - to układ smarowania silnika , i drugie - zawór ciśnieniowy - z powrotem do miski oleju , jeśli ciśnienie tak skacze że aż rozsadza chłodniczkę - to znaczy że faktycznie jest coś nie tak , i problem dotyczy zaworu ciśnieniowego - albo nie działa , albo brak jest możliwości wypływu oleju przez zawór


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI