Volvo xc60, 2.0 D3/D4, 163KM, 2012r.
Witam, po regeneracji turbiny i dpf w moim aucie wyskakuje blad p0299 i p046c. Sprawdzony map sensor przy intercoolerze i w kolektorze dolotowym, wymieniony czujnik n75. Dodatkowo po odbiorze auta od firmy regenerujacej turbo zauwazylem nie podpieta kostke do grzalki odmy. Przy przekroczeniu obrotow powyzej 2000 czuc lekkie szarpniecie. Wrocilem do warsztatu regenerujacego mi turbo i uslyszalem ze powodem tych bledow jest uszkodzony jakis czujnik, ale nie sa w stanie odpowiedziec ktory. Co moze powodowac takie objawy? Ja mam wrazenie ze albo problemem jest jakas nieszczelnosc w ukladzie, lub turbo zostalo niewlasciwie zrobione. Prosze o jakas porade, gdyz juz nie mam sily z tym walczyc, to jak walka z wiatrakami.
J.S.Bacha, 22/310, Warszawa
Witam.
Z regeneracja turbo w tych autach jest duzy problem. Zadko sie udaje:)
Zapraszam na diagnostyke.
Ustalimy Co jest przyczyna szarpania
Pozdrawiam Krzysztof
Przechodnia 14, Węgrów
Kostka skoro jest nie podpięta to już rodzi pytanie dlaczego... może coś spieprzyli?
ul. Kaliska 13, Warszawa
N75 to nie jest czujnik, Błąd P046C jednoznacznie podpowiada w którym obszarze należy szukać usterki. P0299 jest pochodną od błedu P046C.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.