POWRÓT

Volvo xc60, 2.0 D3/D4, 163KM, 2012r.

Problem po regeneracji turbiny

Witam, po regeneracji turbiny i dpf w moim aucie wyskakuje blad p0299 i p046c. Sprawdzony map sensor przy intercoolerze i w kolektorze dolotowym, wymieniony czujnik n75. Dodatkowo po odbiorze auta od firmy regenerujacej turbo zauwazylem nie podpieta kostke do grzalki odmy. Przy przekroczeniu obrotow powyzej 2000 czuc lekkie szarpniecie. Wrocilem do warsztatu regenerujacego mi turbo i uslyszalem ze powodem tych bledow jest uszkodzony jakis czujnik, ale nie sa w stanie odpowiedziec ktory. Co moze powodowac takie objawy? Ja mam wrazenie ze albo problemem jest jakas nieszczelnosc w ukladzie, lub turbo zostalo niewlasciwie zrobione. Prosze o jakas porade, gdyz juz nie mam sily z tym walczyc, to jak walka z wiatrakami.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Tir elektryk
Krzysztof | Tir elektryk

J.S.Bacha, 22/310, Warszawa

Witam.
Z regeneracja turbo w tych autach jest duzy problem. Zadko sie udaje:)
Zapraszam na diagnostyke.
Ustalimy Co jest przyczyna szarpania
Pozdrawiam Krzysztof

Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Kostka skoro jest nie podpięta to już rodzi pytanie dlaczego... może coś spieprzyli?

Auto Kaliska
UMÓW WIZYTĘ
Piotrek | Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

N75 to nie jest czujnik, Błąd P046C jednoznacznie podpowiada w którym obszarze należy szukać usterki. P0299 jest pochodną od błedu P046C.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika