POWRÓT

Primera P11 2.0 TD pod obciążeniem super, wolne obroty - szarpie

Dzień dobry
Nissan Primera P11 2.0 TD 1998 rp
Zapala dobrze, Drgania, gubienie zapłonów i białoniebieski dym oleju napędowego na wolnych obrotach; ale nie zawsze. Po zdjęciu nogi z gazu chwilę pracuje wzorowo, potem znowu drgania i wypadanie zapłonów. Pod obciążeniem chodzi jak marzenie. Na S11 ciągła praca 150-160 km/h(bałem się szybciej) nie stanowi żadnego problemu. Zużycie paliwa 7,5 l/100 km, WAŻNE: po wypięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego (2 pin) - chodzą wentylatory a wolne obroty są idealne.
Nie ubywa płynu chłodzącego ani oleju silnikowego Helix 10W/40

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
PNEUMASTER wulkanizacja mobilna, serwis opon TIR

Sikorskiego 11, Myślenice

Na pompie rotacyjnej starego typu? Jedź do dobrego pompiarza - najlepiej starej daty z dużym doświadczeniem. W tym nissanie nie sprawdzisz wtrysków z korekty dawek, trzeba je wyciągnąć i sprawdzić klasycznie na maszynce. Do tego ustawić pompę i będzie żyło.
Co do czujnika temp to który wypinałeś? Być może auto odczytało rozwarcie i zapobiegawczo odpala wentylatory.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.