volvo c70 rok 1999 benzyna 2.0T
Witam pacjent volvo c70 z roku 99, 2.0T benz. Problemem jest za wysokie ciśnienie w cylindrach, zmierzyłem na ciepło i wyszło tak./ 1cyl-13,7. / 2cyl-14. / 4cyl-13,5 / 5cyl-13,5. / 3cyl-13,5/ ciśnienie zacząłem mierzyć od strony skrzyni biegów, w czym może być problem że taki wyszedł wynik.....głowica nie była planowana
Aktualizacja 1
Auto trochę zakopci przy pierwszym odpaleniu jak auto postoi przez noc, w czasie jazdy nie kopci, nie wiem ale wydaje mi się że widać kłąb dymu teraz jak są dość niskie temperatury, odpale auto to puszcza bąka na niebiesko. Zakładam że są to uszczelniacze ale czy podwyższona kompresja Miała by na to wplyw
Aktualizacja 2
Zapomniałem dodać, granice ciśnienia dla tego silnika jest 11-13 bar, w drugim cylindrze jest o 1 bar za dużo
Aktualizacja 3
Mierzyłem na zimnym wyszło na każdym po 14 bar na wszystkich. Haynes podaje ciśnienie na cylindrach 11-13 bar ale nie jest nigdzie opisane czy na zimno czy na ciepło, można zakładać że na ciepło bo tylko tak mierzy sie kompresję
Przechodnia 14, Węgrów
W sensie że drugi cylinder? Kompresja jest okej tutaj, nie ma co się czepiać... dzieje się coś w związku z tym?
Przechodnia 14, Węgrów
1 bar to w granicy błędu pomiarowego, poza tym podane granice raczej są dla zimnego silnika
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.