Volvo xc60 D4 2012
W czasie jazdy wyświetla się informacja o niskim stanie płynu chłodzącego po wystudzeniu stan faktycznie jest pod wskaznikiem minimum, ale po odkręceniu korka wlewowego następuje odprężenie i poziom wraca na górny wskaznik bez dolewania płynu. Czy to może być spowodowane zatkaniem układu chłodniczego czy czujnik jest wadliwy?
Tartaczna 3, Wejherowo
Poziom płynu sprawdzamy na zimnym silniku. Powinien znajdować się w miejscu zaznaczonym jako max. W przypadku gdy pojazd się rozgrzeje powstaje ciśnienie w układzie, które ma zwiększyć temp. wrzenia cieczy i tworzyć dobrze przylegający odbiornik ciepła z elementów podatnych na przegrzania. Po odkręceniu korka na ciepłym silniku ciśnienie spada i poziom się podnosi. Proszę sprawdzić poziom na zimnym silniku.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Proszę sprawdzić stan płynu chłodzącego na zimnym silniku i jeśli potrzeba - uzupełnić.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.