vw pasat 1.9 tdi 1999
Witam. Mam pasata b5 1.9. 99r. Pobierał płyn chłodniczy do oleju. Okazało się że uszczelka pod głowicą. Zrobiłem to do tego doszły wtryski i turbina. Zapłaciłem ponad 5tys. Odebrałem od mechanika i po przejechaniu znów to samo . Auto ma moc, nie kopci, wszystko jest ok. Mechanik twierdzi że blok inny, ze chłodniczka oleju. Już sam nie wiem co robić.
Aktualizacja 1
Głowica była planowana i sprawdzana szczelność.
Aktualizacja 2
Odpilem chlodniczke oleju i nadal pobiera wode. Uszczelka pod głowicą jest nowa.
Krasickiego 34, Ustka
oddaj auto na reklamację.
ul. Ujastek 11, Kraków
czy głowica była planowana i robiona szczelność
F. Philipsa 8, Piła
witam - płyn do oleju może się przedostawać przez chłodnice oleju, widziałem takie przypadki, i oczywiście możliwe też jest pęknięcie bloku silnika
UL. klimeckiego 14 paw 37 Kraków, Kraków
Witam proponował bym zacząć od najprostszych rozwiązań i wyeliminować chłodnice oleju.
szczygielskiego 4, Kraków
Zrobic test szczelności chlodniczki na 4 bar i zobaczyć czy nie bombelkuje jeśli tak to chlodniczka dziurawa częsta awaria blok mało prawdopodobne
Dobiesławice 16, Kraków
po pierwsze dlaczego została stwierdzona uszczelka pod głowicą i jak to zdiagnozowali po drugie jest parę miejsc co może się mieszać olej z płynem.chłodnica oleju ,blok silnika,źle zrobiona uszczelka ale to trzeba zdiagnozować
Łąkowa 46, Bolesławiec
Dobry test szczelności głowicy ewentualnie mało prawdopodobne pęknięcie wewnętrzne bloku
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.