POWRÓT

Peugeot, brak mocy, chceck engine, depollution system faulty

Takie błędy pokazuje komputer:
INJ : wtrysk/zaplon
Ramka odpowiedzi
R61FE218900000320070C07210311401F050CFD8FAC8A03789210

Stan kalkulatora: MED17_4_EURO4
Oznaczenie 1: 789210
Oznaczenie 2:
Obecne błędy : 4

P0299 : usterka regulacji ciśnienia doładowania
Charakterystyka : Ciśnienie doładowania : Zbyt niskie
Status : Usterka trwała
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 3025 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 83 ° C
predkosc pojazdu : 120 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 1310 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 85 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 2 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -16 %


P1161 : błąd regulacji położenia przepustnicy
Charakterystyka : Zwarcie do masy lub zwarcie do plusa albo spójnosc
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 2171 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 81 ° C
predkosc pojazdu : 88 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 560 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 30 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 3 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -16 %


P0113 : usterka sygnału czujnika temperatury powietrza dolotowego
Charakterystyka : Obwód przerwany albo zwarcie z plusem
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 805 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 42 ° C
predkosc pojazdu : 0 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 470 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze niezadowalające)
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 24 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 0 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -18 %


P0238 : usterka regulacji ciśnienia doładowania
Charakterystyka : Obwód przerwany albo zwarcie z plusem
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 804 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 42 ° C
predkosc pojazdu : 0 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 470 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze niezadowalające)
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 24 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 0 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -18 %

W aucie wyswietlaja sie komunikaty: depollution system faulty oraz engine management system faulty. Auto nie ma mocy, szarpie.
Peugeot 308, 1.6thp, 2008r., przebieg 180tys

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
IKcar Igor Krzewina

Paczkowska 26, Wrocław

błędy wskazują na problem z przepływem powietrza. Proponuję, na wszelki wypadek sprawdzić również masę na czujnikach. Spora nieszczelność w układzie dolotowym albo niedrożny układ wydechowy.

Porównaj ofert OC.

Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Albo zablokowana kierownica w turbosprężarce.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat