peugeot 308, 1.6 thp, 2008
Takie błędy pokazuje komputer:
INJ : wtrysk/zaplon
Ramka odpowiedzi
R61FE218900000320070C07210311401F050CFD8FAC8A03789210
Stan kalkulatora: MED17_4_EURO4
Oznaczenie 1: 789210
Oznaczenie 2:
Obecne błędy : 4
P0299 : usterka regulacji ciśnienia doładowania
Charakterystyka : Ciśnienie doładowania : Zbyt niskie
Status : Usterka trwała
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 3025 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 83 ° C
predkosc pojazdu : 120 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 1310 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 85 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 2 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -16 %
P1161 : błąd regulacji położenia przepustnicy
Charakterystyka : Zwarcie do masy lub zwarcie do plusa albo spójnosc
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 2171 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 81 ° C
predkosc pojazdu : 88 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 560 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla zamknięta
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 30 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 3 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -16 %
P0113 : usterka sygnału czujnika temperatury powietrza dolotowego
Charakterystyka : Obwód przerwany albo zwarcie z plusem
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 805 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 42 ° C
predkosc pojazdu : 0 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 470 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze niezadowalające)
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 24 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 0 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -18 %
P0238 : usterka regulacji ciśnienia doładowania
Charakterystyka : Obwód przerwany albo zwarcie z plusem
Status : Usterka przemijająca
Umiejscowienie : miejscowy
Zmienne przypisane do usterki
Prędkość obrotowa silnika : 804 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 42 ° C
predkosc pojazdu : 0 km/h
ciśnienie w kolektorze dolotowym : 470 mBar
stan regulacji wzbogacenia : pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze niezadowalające)
Obliczona wartosc ladunku (napelnianie) : 24 %
Korekcja wzbogacenia szybka (rzad 1) : 0 %
Korekcja wzbogacenia wolna (rzad 1) : -18 %
W aucie wyswietlaja sie komunikaty: depollution system faulty oraz engine management system faulty. Auto nie ma mocy, szarpie.
Peugeot 308, 1.6thp, 2008r., przebieg 180tys
Paczkowska 26, Wrocław
błędy wskazują na problem z przepływem powietrza. Proponuję, na wszelki wypadek sprawdzić również masę na czujnikach. Spora nieszczelność w układzie dolotowym albo niedrożny układ wydechowy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.