POWRÓT

Nieszczelność w dolocie turbo

Audi A3-8PA, 1.9TDI, 105KM
Na komputerze nieprawidłowe ciśnienie w dolocie powietrza, niewłaściwe ciśnienie w turbinie
W kabinie syk w momencie kiedy uruchamia się turbina
Chwilowy spadek mocy przy 2400rpm, ogólne chwilowe problemy z mocą.
Na większych obrotach silnik lekko kopci.
Podejrzewam nieszczelność w dolocie turbiny, nie jestem w stanie tego naprawić w tym momencie a czeka mnie jeszcze trasa 1200km. Co ryzykuję? Jak duże szanse na poważną usterkę?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto serwis M. Krakowiak

Bolesława Krzywoustego 6, Wrocław

Raczej nie. trzeba sprawdzić. inaczej się nie dowiemy.

Porównaj ofert OC.

ADT TUNING

Piękna 78, wjazd Armii Krajowej 62, Wrocław

Witamy serdecznie,
Jeśli Pana przypuszczenia są trafne a na to wskazuje, układ dolotowy jest rozszczelniony i turbo pompuje częściowo w atmosferę co powoduje dość mocne wysilenie turbosprężarki oraz szybsze zapełnianie DPF, przeważnie powodem jest dziura w górnym wężu układu dolotowego tuż przed kolektorem ssącym.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat