POWRÓT

Nieszczelność układu dolotowego i kontrolka świec żarowych

Audi A3 8P 2007 2.0 TDI (BMM): Podczas przyspieszania od około 2 tys. obr/min silnik szarpie, chwilowo traci moc. Po kilku silniejszych przyspieszeniach zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych i silnik traci moc. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu odzyskuje moc i kontrolka już nie mruga. Diagnostyka VAG wskazała błąd P2279: Intake Air Leak. Dodam, że od długiego czasu działaniu turbosprężarki towarzyszy dosyć głośny świst słyszalny wewnątrz kabiny (mechanik wcześniej twierdził, że to nic nadzwyczajnego). Pomiar mocy na hamowni wskazał na 143 KM (140 KM wg producenta). Co to może być? Coś poważniejszego?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
JP AUTO SERWIS

Łódzka 26, Gdańsk

Zapraszam dom naszej firmy w celu zdiagnozowania usterki.
Pozdrawiam

Jago Auto Serwis

Jesienna 21, Gdańsk

najbardziej prawdopodobnaprzyczyna nieszczelnosc w ukladzie dolotowym powietrza,,, moze tez byc kilka innych przyczyn, zapraszamy do warsztatu....

Hildebrand Motoryzacja

Jaworowa 4, Gdańsk

A może tak by przyjrzeć się odmie ? ;) Zapraszam w razie czego do warsztatu.

GALA AUTO GDAŃSK

slowackiego 34, Gdansk

Witam,nieszczelny najprawdopodobniej jest waż gumowy przy samej turbinie jest to czeęsta usterka silnika BLS,BMP,BMM.Syczenia w ty silniku być nie może a jeśli jest gwist jest to chodniczka EGR i też będzie szarpanie i miga kontrola świecy żarowej.Zapraszam na diagnostykę.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat