Audi A3 8P 2007 2.0 TDI (BMM)
Audi A3 8P 2007 2.0 TDI (BMM): Podczas przyspieszania od około 2 tys. obr/min silnik szarpie, chwilowo traci moc. Po kilku silniejszych przyspieszeniach zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych i silnik traci moc. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu odzyskuje moc i kontrolka już nie mruga. Diagnostyka VAG wskazała błąd P2279: Intake Air Leak. Dodam, że od długiego czasu działaniu turbosprężarki towarzyszy dosyć głośny świst słyszalny wewnątrz kabiny (mechanik wcześniej twierdził, że to nic nadzwyczajnego). Pomiar mocy na hamowni wskazał na 143 KM (140 KM wg producenta). Co to może być? Coś poważniejszego?
Łódzka 26, Gdańsk
Zapraszam dom naszej firmy w celu zdiagnozowania usterki.
Pozdrawiam
Jesienna 21, Gdańsk
najbardziej prawdopodobnaprzyczyna nieszczelnosc w ukladzie dolotowym powietrza,,, moze tez byc kilka innych przyczyn, zapraszamy do warsztatu....
Diamentowa 8, Pleszew
A może tak by przyjrzeć się odmie ? ;) Zapraszam w razie czego do warsztatu.
slowackiego 34, Gdansk
Witam,nieszczelny najprawdopodobniej jest waż gumowy przy samej turbinie jest to czeęsta usterka silnika BLS,BMP,BMM.Syczenia w ty silniku być nie może a jeśli jest gwist jest to chodniczka EGR i też będzie szarpanie i miga kontrola świecy żarowej.Zapraszam na diagnostykę.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.