Chrysler Town country 3.6 2013
Witam .Jest już takie pytanie. Nierówna praca silnika 3,6 Chrysler na wolnych obrotach. Otóż walczę z problemem odkąd kupiłem samochód. Wstawiłem do warsztatu zajmującego sie Jeep-ami ,czyli powinni wiedziec o co chodzi. Sprawdzili kompresję i na 4 cylindrze wartość trochę niższa co i tak według nich nie ma aż takiego znaczenia i wpływu na pracę. Dodam że świece i cewki też rzekomo sprawdzone. Zapłaciłem 300 zł i problem nadal nie rozwiązany.
Aktualizacja 1
Szukam warsztatu który zna się na tych silnikach bo wszyscy których spotkałem fotychczas mówią że to już tak jest w tych silnikach . Szczerze wątpię w to .Przebieg 145 000km real.Instalacja gazowa została zainstalowana po stwierdzeniu nierównej pracy silnika.Dziwną sprawą jest zę dla wielu mechaników skaczący wskaźnik i drgawki pod tyłkiem są żeczą naturalną dla silników bęzynowych.Dodatkowo mam jeszcze do wymiany uszczelniacz półosi lewej ,któty był wymieniany żekomo rok temu w specjalistycznym warsztacie
Wawozowa 33 m 27, Warszawa
Jeśli OBD nie pokazuje błędów a podstawowe elementy układu spalania sprawdzone zrób wodorowanie silnika , zabieg bez demontażu nawet jeśli nie pomorze i tak zredukujesz nagar w silniku
Surowieckiego 12, Warszawa
dzień dobry,
jaki przebieg auta?
Nie wiadomo jak ktoś to sprawdzał.
Wszystko ponownie do sprawdzenia i jeszcze kilka elementów.
Może cewka, może świece, może wtrysk albo elektryka.
Auto z gazem czy też nie ma gazu? Wszystko ma znaczenie, ale zbyt mało informacji by odpowiedzieć.
Należy wykonać diagnostykę.
pozdrawiam
Blizne Łaszczyńskiego , Ul. Warszawska 22, Warszawa
Mogą być dźwignie zaworowe uszkodzone a nawet i wałek rozrządu wytarty.
ul. Kaliska 13, Warszawa
Co oznacza "trochę niższa "? Proszę podać konkretne wartości.
Białowieska 6, Warszawa
Dzień dobry,
Przede wszystkim trzeba dokładnie wszystko sprawdzić, czyli układ paliwowy, elektryczny itd.
Inaczej się nie da.
Z przedstawionego prze Pana opisu niewiele wynika.
Nie podał Pan nawet jakie wartości ciśnienia sprężania były na poszczególnych cylindrach, a od tego trzeba zacząć jeśli samochód ma duży przebieg (też nie wiemy) i historia serwisowa nie jest znana.
Różnica ciśnienia na poszczególnych cylindrach przekraczająca 10-15% może być przyczyną nierównej pracy pod warunkiem że minimalne ciśnienie jest w granicach normy.
Pozdrawiamy
Serwis Ballaun
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.