POWRÓT

nie odpala po wymianie przepływomierza

opisze mój problem. od grudnia jezdze stilo kombi 2003 1.9 JTD 59kW bez turbo i klimy jak kupilem mialo 180tys teraz ma prawie 191tys. Na razie wymieniłem tylko łączniki stabilizatora bo tego wymagały. Zauważyłem tez zużycie oleju "bierze olej" i to nawet sporo przy dodaniu gazu do dechy troche smogu jest za mna .. od grudnia 10 l oleju poszlo. Kiedyś wracałem w bardzo potężny deszcz i od tego momentu sie zaczęło tzn. brak mocy tj. w deszcz o którym pisałem wcześniej auto osłabło brak mocy dopiero po 10-15km przy 30tys obrotach dostawał mocy wygladało to tak jakby mial turbo po czym jak obroty opadały to znowu było to samo brak mocy. Odpiąłem przeplywomierz i drugie zycie, tak jak byl by nowy :P tak po tygodniu wymieniłem tą przepływkę czyli w tą sobote, auto jezdziło normalnie, normalna moc itp ale przejechałem 200km i auto od wczoraj nie chce odpalac, kreci normalnie ale jak by był zalany, wczoraj po chwilowym męczeniu go odpalił ale puscił biało-szarawą chmure, pochodził z 10 min i zgasilem go a dziś NIC! ide zaraz sprawdzic jakies proste rzeczy ktore wiem np filtry, swiece,pompa paliwa,regulator cisnienia, zobaczyc egr i przepustnice zobaczyc pasek klinowy i bezpieczniki(dodam że na dniach bd robiony rozrzad[chyba]). Dodam ze bez przeplywomierza KOPCIŁ JAK SMOK!! i wymieniajac stara przeplywke zauwazylem na niej ze strony silnika ze jestm olej na niej minimalnie ale jest. Czasami(ale rzadko) przeważnie w deszcz wyskakiwał mi blad bulp failure potem Engine failure włączały sie wycieraczki same przod tył i wszystkie błedy znikały po 1 sec. ZMIANA zarowki pomogla oraz dokupienie obudowy lampy narazie problem znikł jakies pomysły? musze tez kabel do kompa sobie sprawic na dniach. czekam na jakies odpowiedzi. pozdro ##EDIT Byłem oglądałęm ale..... ograniczaja mnie narzedzia :( musze dostac sie do garazu by dostać sie głębiej :P Teraz tak skoro wymieniłem przeplywomierz musze isc pod kompa prawda ? tyle ze wizyta "najblizsza" w wtorek ale nastepny :/ ehhhh.. chyba kupie kabel tylko co i jak ? nawet jesli przeplywka jest odpieta to i tak nie odpala, kreci ale ni huhu.. musze go jakos odpalic by dostac sie do garazu 10km... egr zaślepiony ale mam pewne zastrzeżenia poniewaz wycieka jakby olej z niego ? tak samo z przepustnicy przy lince z gazu? tez jest jakby wyciek oleju. pasek klinowy napiety... nie sprawdze wiecej bo nie mam narzedzi z garazu :/ Jakieś rady ?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Zbyt duzo tematów poruszono,przede wszystkim nalezy podpiąc pod profesionalny tester diagnostyczny[SOLUS-PRO,PDL,BOSCH]i zrobic porządną diagnostykę z kodami po polsku,danymi biezącymi urządzeń.Musi to zrobic doświadczony diagnosta komputerowy.Żaden kabelek ci nie pomoże-sprzet wymieniony powyzej kosztuje 12000-24000 i tylko takimsprzętem.Pozniej systemowo nalezy naprawiać auto.Jeśli jest zbyt obszerny temat to nikomu nie chce sie rozpisywać.Podziel na osobne tematy ,typu [opis ustrrki i co zrobić]...no to do roboty

Porównaj ofert OC.

Car Service Piotr Pożarowszczyk

Lipowa 42a, Lubartów

Twoje auto jest wyposażone w turbosprężarkę. Opis również pasuje do jej awari. Jednak umów proszę wizytę w zaufanym przez Ciebie warsztacie.

AUTOMECHANIKA 24H POMOC DROGOWA  WULKANIZACJA mechanika

Dobiesławice 16, Kraków

sprawdzić skrzynkę bezpiecznikową czy nie jest zalana i zaśniedziała oraz kostke kompa


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat