POWRÓT

Chrysler Le Baron / 1987 r. 2.2 turbo benzyna 107kW

Nie ma iskry, nie odpala

Auto nie odpala, rozrusznik kręci, ale nie ma iskry. Wymieniony czujnik Halla, cewka zapłonowa, świece, sonda lambda, przekaźnik ASD jest sprawny i słychać działającą pompę paliwa, bezpieczniki i przewody są ok. Czasem mu się zdarzy odpalić po długich próbach, ale i tak zaraz gaśnie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?

Aktualizacja 1
Ten samochód raczej nie ma immobilisera, co jeszcze może być przyczyną problemu z odpalaniem? Pojawia się błąd 54 na komputerze pokładowym.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTO POLZBYT OK SERWIS
UMÓW WIZYTĘ
AUTO POLZBYT OK SERWIS | AUTO POLZBYT OK SERWIS

ZWYCIĘSTWA 23, BIAŁYSTOK

PROSZE SPRAWDZIC IMMOBILIZER

Mechanika pojazdowa
UMÓW WIZYTĘ
Piotr | Mechanika pojazdowa

Albigowa 206 A, Albigowa

Sprawdził bym również stacyjkę.

Autoelektronika usługi elektroniczne
UMÓW WIZYTĘ
Tomasz | Autoelektronika usługi elektroniczne

Poznańska 84, Komorniki

usterek może być wiele ,trudno na odległość coś podpowiedziec , Jak masz oscyloskop zacznij od pomiarów : układ zapłonowy na początek , Jeśli nie masz dostępu do narzędzi masz nie daleko do Poznania to zapraszam pomogę mój warsztat mieści się przy trasie 5 wrocław - poznań miejscowość Komorniki tel 880 495 319


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.